Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill ha tips på fina, lantliga kyrkor i Stockholms län eller angränsande, typ Sörmland, Uppland osv.
Gärna mitt ute i ingenstans och gärna med närhet till vatten! :-)
Salems kyrka är väldigt mysig och ligger på en udde i ett naturreservat, knappt tre mil utanför stan. En del av Bröderna Lejonhjärta spelades in där . Inte helt mitt ute i ingenstans, E4an går nära, men jag tycker inte att vägen stör alltför mycket .
Haha åh är du salemstjej ? Jag är konfirmerad där jag likaså, och är uppvuxen i rönninge, årgång -89!Tänkte preciiiis skriva Salems kyrka! Är själv döpt och konfirmerad där så nu blev jag lite nyfiken på vad du har för koppling dit . Hade ingen aning om att Bröderna Lejonhjärta var inspelad där, kul!
Haha åh är du salemstjej ? Jag är konfirmerad där jag likaså, och är uppvuxen i rönninge, årgång -89!
Vill ha tips på fina, lantliga kyrkor i Stockholms län eller angränsande, typ Sörmland, Uppland osv.