Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lever i min egen lilla skyddade värld med mindre än 20 anställda.(Förmodar att du inte funderat på att byta jobb för att ni har "kylskåpsproblem"....)
Hmmm, vilket stort kylskåp ni måste ha!![]()
Vi är vana.Men gud så obehagligt! Har arbetsgivaren verkligen tillstånd för det?
Ja, att ni är vana vid kamera på förarplatsen är en sak. Men att bli övervakad med kamera i lunchrummet hade jag velat att facket ställde till ett helsikes liv om.Vi är vana.
Vi filmas alltid på förarplatsen i bussarna.
Filmerna sparas i några dagar och bara polisen kan kräva ut bilderna.
Vi hade en läskig episod med någon som lade gift i livsmedel i lunchrummet.
En kollega blev sjuk.
Då så diskuterades kamera.
Det ville inte vi.Men att bli övervakad med kamera i lunchrummet hade jag velat att facket ställde till ett helsikes liv om.
OT men, vad hade personen för "förklaring" till förgiftningsförsöken?Det ville inte vi.
Hellre det än att bli förgiftad.
Faktiskt så var det många som ville ha bevakning.
Orsaken till att det inte blev kameraövervakning var att den skyldige blev funnen.
Det fick inte vi veta.OT men, vad hade personen för "förklaring" till förgiftningsförsöken?
Vad obehagligt det måste ha varit. Även när faran var över; att inte få veta vad det handlade om.Det fick inte vi veta.
Inte heller vem det var.
Allt som vi fick veta var att den skyldiga var funnen och att faran därför var över.
Problemet (och en del andra problem) upphörde efter det.
Ja det var litet läskigt där ett tag.Vad obehagligt det måste ha varit. Även när faran var över; att inte få veta vad det handlade om.
Jag lever i min egen lilla skyddade värld med mindre än 20 anställda.(Förmodar att du inte funderat på att byta jobb för att ni har "kylskåpsproblem"....)
Hmmm, vilket stort kylskåp ni måste ha!![]()
Ja, att ni är vana vid kamera på förarplatsen är en sak. Men att bli övervakad med kamera i lunchrummet hade jag velat att facket ställde till ett helsikes liv om.