Blev ett stort asgarv här.UUUUGH JAG MÄNNSKOAPA! SPIDA. SÄD. VIDARE.
Men på samma gång sorgligt också..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev ett stort asgarv här.UUUUGH JAG MÄNNSKOAPA! SPIDA. SÄD. VIDARE.
Isf är det ju biologiskt betingat att kvinnor väljer bort dig? Du anses inte vara det bästa alternativet att para sig med för att främja artens fortlevnad och utveckling. Varför skylla på kvinnorna, beskyll evolutionen?
De kanske inte lyssnar på vad kvinnor säger och är inte villiga att ta till sig det? Istället ska de föreläsa om hur kvinnor är för kvinnor och ser kvinnor som märkliga väsen som det inte går att förstå sig på.Varför är kvinnor inte intresserade av att ha relationer med män ?
Blev ett stort asgarv här.
Men på samma gång sorgligt också..
Jag tänker att det här handlar om normer som allt annat. Kvinnor värderas mycket för sitt utseende, med andra ord träffar män gärna yngre attraktiva kvinnor, och utbildningen eller inkomsten spelar mindre roll om de lever upp till det viktigaste. Medan män länge har varit försörjaren och då är kraven god och stabil inkomst. Nu är det här en grov generalisering som i mångt och mycket är på väg ur tiden, tack och lov. Men den ligger nog till grund för mycket utseendehets hos kvinnor och mycket karriärhets hos män. Inte särskilt fördelaktigt för någon. Sen ska jag säga, hur förlegade dessa könsroller än är så ser jag kretsar här i huvudstaden där det fortfarande efterlevs som om vi fortfarande befann oss i 50-talet.
Bevaka biologin!Ska genast gå hem och säga åt sambo att han har valt fel som valde en äldre flickvän. Tycker han borde springa runt och ligga oskyddat med så många 20-åringar som han bara kan i stället!
Men är inte mäns val lika sorgligt då? Varför tycker du det är ett problem hur kvinnor väljer?Precis,
artikeln säger ju att det fortfarande är så att kvinnor väljer män med högre utbildning/inkomst.
Väldigt konstigt att dessa män har svårt att hitta en partner.UUUUGH JAG MÄNNSKOAPA! SPIDA. SÄD. VIDARE.
Jag antar att du ser ung ut för din ålder dåSka genast gå hem och säga åt sambo att han har valt fel som valde en äldre flickvän. Tycker han borde springa runt och ligga oskyddat med så många 20-åringar som han bara kan i stället!
Alla väljer om man är ok med något eller inte men frågan blir ju lite vem som väljer "först". Man kan rita upp scenariot att män väljer kvinnor som är under eller man kan rita upp scenariot att kvinnor väljer män som är uppåt, vem väljer först?Men är inte mäns val lika sorgligt då? Varför tycker du det är ett problem hur kvinnor väljer?
Varför är kvinnor inte intresserade av att ha relationer med män ?
Men är inte mäns val lika sorgligt då? Varför tycker du det är ett problem hur kvinnor väljer?
Det var en fråga utifrån ett citat.Bad baserar du det på? Egen erfarenhet?
Jag antar att du ser ung ut för din ålder då
Näe, men generellt är det så. Bara för att det skiljer för er säger ju inte så mkt .
Alla väljer om man är ok med något eller inte men frågan blir ju lite vem som väljer "först". Man kan rita upp scenariot att män väljer kvinnor som är under eller man kan rita upp scenariot att kvinnor väljer män som är uppåt, vem väljer först?
Åldern är bara en siffraEller så matchade vi på Tinder så han visste hur gammal jag var.
Men flytta dit då?Kvinnor behöver väl inte använda dejtingappar i samma utsträckning för att hitta en partner helt enkelt...
Sen är det alldeles uppenbart att det finns fler kvinnor i Stockholm. Det märks på antalet matchningar och vilka matchningar man får när man är där.
Fast det är något ologiskt med artikeln. Eller flera ologiska saker.Ett problem ur jämställdhetsaspekten som många kvinnor tycker är viktiga ?
Sedan ett problem för samhället.
Kvinnor behöver väl inte använda dejtingappar i samma utsträckning för att hitta en partner helt enkelt...
Sen är det alldeles uppenbart att det finns fler kvinnor i Stockholm. Det märks på antalet matchningar och vilka matchningar man får när man är där.