Jag började leta en massa kontrasterande bilder för att demonstrera att det inte precis var något märkligt misstag, men jag har ju redan retat upp
@Killaloe och vi vet alla att Hauru bor i en rishög - och Yubaaba i imponerande lyx.
Jag tyckte faktiskt illa om Harry Potter, men det är tyvärr typ allt jag minns. Alltså ingen specifik kritik utan bara en sammanfattande känsla av "nä"...
(Jag tyckte inte illa om böckerna enbart pga kvinnors/flickors roll i dem - även om det var en del av det - utan också för att jag tyckte illa om huvudkaraktären, illa om världsbygget och en massa annat. Nu ska jag fly innan ni hinner börja kasta saker efter mig. )
Allsåååååå jag vet inte alls om jag tycker om dig längre! Inte gilla Harry Potter?! (Eller Harry Porter som jag kallar hobom numera för jag tror han kommer bli en typisk hipster med ölnörderi som hobby när han får en rejäl 30-års kris )
Fast jag kan ändå förstå det, men att påstå att slottet är en rishög är då kränkande så det kryper i mig
(OBS! Skämt! Du tillhör fortfarande min lista på favoritbukare, även om jag kanske får se över prioriteringen lite )