Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nån mer som ska börja på kurs där i oktober mer än jag ? Den 17/10 startar våran kurs, unghundskursen då..Vore kul om nån fler här på Buke går där...eller ska börja.
Vad roligt! Vi ska dit den 17:e vi med, på nybörjarkursen, med vår omplaceringshund. Hon är långt ifrån unghund med sina 6 år. Vad är det för hund du har?
Det är nog samma kurs skulle jag tro. Så vi syns nog där. Min hund är bamsesnäll men skäller en del på andra hundar. Får se om hon gör det när vi kommer dit första gången för hon brukar alltid lyckas skärpa sig när det väl gäller. Som när vi provade på att ha henne på hunddagis och när vi har varit på blå stjärnan, då kan hon helt plötsligt sitta knäpptyst i ett väntrum fullt med både hundar och katter. Hur som helst är hon förmodligen äldst på kursen, men glad ändå.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.