Kvibergs Hundskola

Mynta2

Trådstartare
Nån mer som ska börja på kurs där i oktober mer än jag ? Den 17/10 startar våran kurs, unghundskursen då..Vore kul om nån fler här på Buke går där...eller ska börja.

Sv: Kvibergs Hundskola

Vad roligt! Vi ska dit den 17:e vi med, på nybörjarkursen, med vår omplaceringshund. Hon är långt ifrån unghund med sina 6 år. Vad är det för hund du har? :)

Kul ! Den här har jag, när börjar eran kurs ? Min startar kl 19,30.

Frejamindre.jpg

Det är nog samma kurs skulle jag tro. :D Så vi syns nog där. Min hund är bamsesnäll men skäller en del på andra hundar. Får se om hon gör det när vi kommer dit första gången för hon brukar alltid lyckas skärpa sig när det väl gäller. Som när vi provade på att ha henne på hunddagis och när vi har varit på blå stjärnan, då kan hon helt plötsligt sitta knäpptyst i ett väntrum fullt med både hundar och katter. :o Hur som helst är hon förmodligen äldst på kursen, men glad ändå. :D

bddb3b07.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 492
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 812
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama