Kvalitétsträns

cactuspower

Trådstartare
Är på jakt efter ett träns med riktigt bra läderkvalité.
Det får gärna vara med aachen eller engelsk nosgrimma Men remontnosgrimma ska gå att köpa till av samma märke. Brunt med mässingsspännen. Kan ge max ca 1500:- men då vill jag ha tyglar och nosgrimma inkluderat i det priset.

Vet att M&N har ett träns med remontnosgrimma men gillar det inte riktigt faktiskt. Vad finns det för andra märken tro? Förslag på butiker
som man kan köpa från, som kan tänka sig skicka prylarna?

Sv: Kvalitétsträns

Tycker att HG har otroligt bra läderkvalite, men dom kostar väl lite mer än 1500,-

Kolla utomlands, du som är så bra på att googla hittar säkert nåt snyggt. ;) Har sett många snygga träns på amerikans sidor.

Sv: Kvalitétsträns

Får se hur jag gör. Passier har ju ett träns som heter Aries, finns på www.calevo.com
Tycker att det är fint och ska kolla om det går få brunt med mässinsspännen i så fall.
Då blir det nog det tränset i så fall. Det kostar runt 1425:- inkl. tyglar tror jag. Dock så är det ju med aachennosgrimma men i så fall ska jag kolla om de kan ordna och ta hem en remontnosgrimma åt mig på samma gång.

Men jag får se hur jag gör. För egentligen så har min budget redan spruckit då känns det som :crazy: Men jag får kolla. Ska ju snart till Börjes också troligen :) och då ska jag kolla vad de har för träns också. Finns det nåt "kvalitétsträns" där som är fint, brunt med mässingsspännen (oavsett nosgrimma) så köper jag nog det.

Tyvärr så tycker jag att de på Henrikssons är lite dyra..
Det är precis så att jag känner att jag har råd att lägga ut 1500:- på ett träns...

Liknande trådar

Utrustning Efter en av mina tidigare trådar insåg jag ju att PS läderkvalité kanske inte riktigt var så bra som jag trodde i början, och att...
Svar
7
· Visningar
1 834
Senast: rtf
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Jag slösar alldeles för mycket pengar på utrustning till mina hästar, MEN nu har tom jag sett för mycket!!!! Satt och tittade runt... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
13 021
Senast: prallan
·
M
Utrustning Jag har en 2 eller 3 åring på ingång. Behöver lite hjälp med tips på utrustning. Vill ha kvalitée så det får gärna kosta lite mer. Har...
Svar
6
· Visningar
1 248
Senast: EmelieR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka