Kvala till nationell?

K

Killa

Undrar hur man på ponny kvalar till nationelltävling och FEI programmen? och är d ngn som vet var man får tag på LA:P programmen? :bow: tack/killa

Sv: Kvala till nationell?

Sök på gamla trådar, det finns en rätt ny tråd om detta. Annars så skaffar du TR dressyr och programboken. Där finns all information.

okej, tack:) hehe aa nu såg jag att d fanns massa gamla trådar om d :P hehe

nationell får du starta om du har haft mer än 62% i LA eller högre, då får du också starta fei inledande på nationell tävling..
om du ska starta fei mäterskapsprog. och fei indiviuella. måste du haft 62% i fei inledande, LA:P1, LA:P2, eller LA:5 så har jag förstått det..
Hoppas det hjälper dig..

Killa skrev:
Undrar hur man på ponny kvalar till nationelltävling och FEI programmen? och är d ngn som vet var man får tag på LA:P programmen? :bow: tack/killa

Stallbacken.com
Under dressyrsidan (lr nåt liknande )
O sen går du på program
Där finns LA:P!

Du måste ha Minst 62% i LA eller FEI regional för att kvala till nationellt!

dom ändrade ju kvalreglerna iår;
du måste ha MINST 62% i LA:P1, LA:P2 el FEI´s Inledandeprog. på regionaltävling för att få starta nationellt. sen när du ska starta nationellt måste du visa upp ditt kval!

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 237
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 428
Senast: mamman
·
Foder & Strö Hej! Har i år svårt att få tag på halm, har inte tillräckligt mycket kvar för att fortsätta ge som jag gör idag. Finns det andra saker...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: warg
·
Foder & Strö Hej alla kloka och erfarna hästägare! Berätta allt ni vet om vinterbete! Hur mycket energi, protein och mineraler? Till vilka...
2
Svar
22
· Visningar
2 795
Senast: Ise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30