Kvala lätt klass genom hoppning?

T

Tiilda__

Tänkte jag kunde fråga allt kunnigt fälttävlansfolk här. :)
Visst är det så att man inte längre kan kvala lättklass genom felfria regionala rundor i LB hoppning?

Sv: Kvala lätt klass genom hoppning?

Tänkte väl att du va här ;) :p
Ok, det var ju tråkigt. :( Tack för svaret iaf:bow:

Är det verkligen så? Jag trodde det var två rundor i LB med minst ett nedlag i varje som gällde..

Är detta nytt för i år eller?:eek:

haha, plockepinn var ju skojigt ;)
njaa, isåfall så var det from. 2006, för när jag tävlade ponny så kunde man kvala genom LB (2005). Själv tycker jag att det är bra att man inte kan kvala genom hoppning längre. det är skilland på banhoppning och terräng! :)

HAHA, MAX ett nedlag i varje ska det ju stå :idea: ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 614
Senast: Hedinn
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 978
Senast: QueenLilith
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar