Kval till MSV B

F

fälttävlansnörd

Har mitt TR liggande i stallet och hittar inte på ridsports sida...
Kvalet till MSV B för d-ponny, är det två lätta med 0 fel på hinder i
terrängen som gäller?

Sv: Kval till MSV B

2 Lättklass med 0 hinderfel i terrängen enl. TR 2006

danke schön.

hur är det med tiden förresten? nolla där med?

måste bara fråga, är det samma för C-ponny:confused:

Gäller det inte per ekipage också..? Hittar åtminstone en D-ponny som red Msv B i Kinda och som ska göra detsamma i Tranemo...
Nog för att ponnyn har gjort Msv A och ryttaren med, fast på annan ponny och kategori. :crazy:

Bubbles skrev:
Gäller det inte per ekipage också..? Hittar åtminstone en D-ponny som red Msv B i Kinda och som ska göra detsamma i Tranemo...
Nog för att ponnyn har gjort Msv A och ryttaren med, fast på annan ponny och kategori. :crazy:

Kvalificeringen gäller ekipage.
Vid ponnybyte sker nedklassning med en klass i förhållande till den lägsta kvalificeringsnivå ryttare/ponny uppnått.
Alltså har ponnyn gått MSV A och ryttaren ridit MSV B får de starta lätt klass.

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
677
Senast: Snurrfia
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
553
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 474
Senast: Mia_R
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka