Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har precis gått ut gymnasiet och valde mellan att plugga vidare och börja jobba, kändes som en perfekt "vila" från allt att bara hålla på med hästar i 1,5 år!
Ska självklart berätta hur det går när allt kommit igång!
Åhå! Där ser man!
Jag har fixat lägenhet, så ska bo i Frövi. Är det inte bara gymnasieelever som kan bo på skolan? Hur ska du bo?
Japp, jag har egen häst, en nordsvensk, men han får stanna i sthlm. Du då?
Aha, ja det kanske det är.. har inte kollat.
Jag bor i Tived, ca 7-8 mil från Örebro så jag ska pendla.
Har tre hästar, (snart fyra), en arab och två fjordhästar.
Nej, jag har inte kört speciellt mycket, och inte alls i skogen! :smirk: Har du?
Känner ingen som ska gå, gör du? Ska bli spännande, fick schemat för första veckan häromdagen, körning på en gång, kul!
Kört har jag gjort, mest med vagn, och samma här, inte alls i skogen. Kört lite redsakap enstaka gånger, men kan tänka mig att det mesta blir ganska nytt!
Känner inte heller någon som ska gå, kan tänka mig att det kommer bli en blandad kompott av människor
Håller med om att första veckan verkar bli väldigt kul!
Skola & Jobb
Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.