Kurser i Västerås?

EmelieK

Trådstartare
Någon som kan rekomendera hundkurser i Västerås? Jag har självklart kollat upp Västerås kennelklubb m.m, men om ni har några personliga erfarenheter av kurser annordnade av någon annan, förutom kennelklubben. Grundkurs/Vardagslydnad är det som är aktuellt.
 
Sv: Kurser i Västerås?

Själv har jag tränat för Skultuna BK och Västerås BK. Men sen något år tillbaka tränar och tävlar vi för VKK. Och här trivs jag något enormt. Stämningen på klubben och gemenskapen är helt fantastisk, man känner sej alltid välkommen..
Men det var ju om något annat än Kennelklubben du ville höra..Och då är det väl brukshundklubbarna jag har erfarenhet av. Helt klart värda att engagera sej i. Men jag har i alla fall aldrig kännt mej så bra mottagen på någon av dom som på Kennelklubben..

Hoppas du hittar något som passar.
 

Liknande trådar

Hundträning Skulle vilja utbilda en hund till att upptäcka cancer. Någon som har gjort det här (eller annan specialsök) som vill berätta om vägen...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 550
Senast: fixi
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 061
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
3 172
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp