Kurser eller lektioner i körning?

J

JSMLE

Hej!

Vet inte om detta är rätt forum men jag testar.
Jag skulle vilja gå någon kurs i körning eller ta privatlektioner. Jag bor i västsverige (Vänersborg-Trollhättan) men kan tänka mig att åka i en radie av en timme. Någon som har något tips vart jag kan vända mig? Söker en duktig instruktör med kloka metoder.

Lojsan

Sv: Kurser eller lektioner i körning?

Tack för tipset. Jag har varit inne och kikat och hittat en person som jag kontaktat. Spännande!:)
Är det någon som vet om någon sida där kurser läggs ut också så är jag jätteglad om ni tipsar mig...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 687
Senast: Anonymisten
·
Relationer Har just blivit lämnad i en mycket destruktiv relation. Igen. Det har hänt så många gånger nu och jag kan inte annat än att försöka...
2
Svar
36
· Visningar
3 985
Senast: Trasdocka
·
Tjatter Jag och min sambo kommer att spendera ett par dagar i Sevilla i höst för att hälsa på kompisar som bor där. Tanken är att vi stannar där...
Svar
11
· Visningar
1 011
Senast: svea
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 931
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V