JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kürseger för Jeanna Högberg – Per Duvefelt tvåa
Moderator
Hästnyheter
Jeanna Högberg och Duendecillo P vann fredagens Grand Prix på det trestjärniga meetinget i Helsingfors, Finland. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Världscupen i Tallin blev en framgång för Jeanna Högberg. Det började bra placeringsmässigt redan i GP:n och följdes upp med en ännu...
Hästnyheter
Årets sista stora unghästbattle är klart. Ett sto Astoria tog hem segern före två hingstar Amplemento och Zappa. Finalen gjordes än mer...
Hästnyheter
Jeanna Högberg har ett vinnande koncept just nu.
I Helsingfors tog hon sin andra raka seger i den trestjärniga dressyren med hingsten...
Dammsugare
Hemmet Jag troooor det är en sån vi har och jag älskar den. Nu kan till och med jag dammsuga vid behov och jag dammsuger helst inte alls bc...
bumpo
Alldeles nyss
Sommartid
Samhälle Jag har mycket märkbart ett dygn i mig som är längre än 24 timmar. Och jag är nattuggla.
Jag älskar sommartid just för de ljusa...
Palermo
Alldeles nyss
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Måndag! Morgonens första möten avklarade.
Jag har en lång rad saker att reda ut idag. Frågan är om det går att göra kaffet så starkt...
Hermelin
6 minuter sedan
Svar: 1 232
Visningar: 40 094
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Min slyngel ÄLSKAR hundar och människor. Så han exploderar av förväntan och kärlek om folk tittar på honom. Alla hundar är potentiella...
tanten
7 minuter sedan
Svar: 990
Visningar: 55 510
Hund
Resa när man har hund?
Övr. Hund Lämnar på hundpensionat, mina hundar delar där box/rastgård med varandra och trivs toppen.
Pooh
12 minuter sedan
Svar: 37
Visningar: 976
Hund
Bichon havanais
Hundavel & Ras Jag har en 🙋♀️.
Mycket har sagts i tråden redan, men några tillägg:
Välj uppfödare med omsorg och dubbelkolla så föräldrarna är...
Rumpnissen
19 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 721
Hund