Kurs nästa helg..

E

eldhroka

Måste bara få skriva av mig.. Jag ska åka på kurs nästa helg (som markryttare). Det ska bli så intressant att äntligen få åka på en AR-kurs :) Att det dessutom är B som håller i den gör att jag är väldigt förväntansfull, ska bli intressant att höra vad han säger och se honom i aktion.. Kanske kan jag få en del tips om hur jag kan lägga upp min fortsatta träning med pållen.

mvh Anna (hoppas att det inte gör något att jag lade denna tråd här..känns som om den borde vara på forum "AR-gnägg" (som inte finns)...

Sv: Kurs nästa helg..

Å vad roligt att du ska på kurs. Har du varit på någon tidigare?
Vad har du för häst?

*nyfiken* :D

Hej!
Kul att se dej! allt väl hoppas jag? Jag va på en AR kurs i Vilhelmina i maj, den va riktigt bra, även om jag inte "köper allt"

Ha det gott!
Kram/ jenny

Vad kul! Jag funderade på att åka upp, men jag tycker att det är så DYRT! 600 kr för att vara publik en dag :eek: Dessutom har jag nästan 20 mil dit... Så jag stannar hemma, men jag hoppas på att du lägger in ett referat här sen med massor med foton :idea:

Hörni, ni som bor här längre norrut - var hittar man info om kurserna nuförtiden? Pm:a mig gärna, jag vill gärna hålla mig uppdaterad även om jag inte hoppas så mycket på att någon kurs ska hållas just någon av de sällsynta gånger jag kan röra på mig. :crazy:

Ja det undrar jag också! Till och med de kurser som jag hört talas om att de ska vara och verkligen letat efter info om har jag knappt hittat...

Finns det ingen "heltäckande" kurskalender någonstans? Den här på bukefalos är ju en bra början, men jag tycker att det är väldigt många kurser som inte står med där.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 697
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 102
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 250
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar