Gabriol Trådstartare 16 Sept 2003 #1 Haha, visst inte var denna tråden skulle ligga så jag lägger den här. Om det kurrar i en hästs mage, är det för att den är hungrig precis som det är på en människa?
Haha, visst inte var denna tråden skulle ligga så jag lägger den här. Om det kurrar i en hästs mage, är det för att den är hungrig precis som det är på en människa?
Milosari 17 Sept 2003 #2 näe det tror jag inte. det låter nog så när tarmarna arbetar. hur som helst ska det kurra, annars är det kolikvarning!
näe det tror jag inte. det låter nog så när tarmarna arbetar. hur som helst ska det kurra, annars är det kolikvarning!
N Nina83 17 Sept 2003 #3 Vår mage kurrar ju inte heller för att vi är hungriga. Utan det är för att det är luft i magen som bubblar runt.
Vår mage kurrar ju inte heller för att vi är hungriga. Utan det är för att det är luft i magen som bubblar runt.
Gabriol Trådstartare 17 Sept 2003 #4 jaha är det därför det kurrar? Trodde att det var för att man var hungrig
S Sesselja 17 Sept 2003 #5 Om det kurrar i magen är det antingen tarmarna som rör på sig eller luft. Som det även har nämnts ovan så ska det kurra i magen på hästen.
Om det kurrar i magen är det antingen tarmarna som rör på sig eller luft. Som det även har nämnts ovan så ska det kurra i magen på hästen.
I Idka 17 Sept 2003 #6 Ibland kurrar det så mycket i min stos mage att hon nästan blir rädd av det själv...
S Sesselja 17 Sept 2003 #7 Ibland kurrar det så mycket i min stos mage att hon nästan blir rädd av det själv... Klicka för att se mer... Haha! Ibland kan man nästan tro att det åskar!
Ibland kurrar det så mycket i min stos mage att hon nästan blir rädd av det själv... Klicka för att se mer... Haha! Ibland kan man nästan tro att det åskar!