Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan jag också tycka, köper man ett föl bör man ha så mycket vana att man klarar av hästen oavsett hur lite den är hanterad. Viktigaste är att den fysiskt och psykiskt mår bra.Jag förväntar mig ingenting när jag köpt föl. Jag förväntar mig att fölet har haft grimma på sig kanske och att det kan ledas relativt normalt, men jag har inte det kravet.
Jag tingade ett föl mot handpenning i somras och ska nu hämta honom om ungefär en månad. Uppfödaren har skickat lite bilder kanske en gång i veckan/varannan vecka. Uppdaterat om det varit något speciellt, exempelvis när han varit iväg på utställning, träffat hovis eller liknande.Tack för alla svar
Jag passar på att ställa en fråga till:
Efter att ni bestämt er att köpa ett föl och betalat handpenningen på det, hur mycket kontakt och uppdateringar förväntar ni er från säljaren under månaderna innan det är dags att hämta det?
Tack för alla svar
Efter att ni bestämt er att köpa ett föl och betalat handpenningen på det, hur mycket kontakt och uppdateringar förväntar ni er från säljaren under månaderna innan det ^är dags att hämta det?
Tack för alla svar
Efter att ni bestämt er att köpa ett föl och betalat handpenningen på det, hur mycket kontakt och uppdateringar förväntar ni er från säljaren under månaderna innan det är dags att hämta det?
Jag förväntar mig att säljaren svarar om jag kontaktar denna samt att säljaren hör av sig om något händer.Tack för alla svar