Kungsfiskare!

Sel

Trådstartare
Jag fick den, jag fick den! Såattehh... jag vet att fotot är riktigt dåligt, men jag är glad hela vägen ut i tårna över att jag ens lyckats fånga en på bild! Det är nästan som att se en enhörning. :love:
Flygande neontetror. Jag ser dem då och då, men de är så jäkla kvicka och det här är första gången jag lyckats ta ett kort.

Jag fick den, jag fick den! Såattehh... jag vet att fotot är riktigt dåligt, men jag är glad hela vägen ut i tårna över att jag ens lyckats fånga en på bild! Det är nästan som att se en enhörning. :love:
Flygande neontetror. Jag ser dem då och då, men de är så jäkla kvicka och det här är första gången jag lyckats ta ett kort.
Jag förstår dig precis! Jag är idag lite glad för ett väldigt suddigt foto på en kungsörn på långt avstånd...
Jag fotade förresten en död kungsfiskare i somras, men det räknas inte riktigt.

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 618
Senast: Shaggy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: soom
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat