Kungsbacka GP

Sv: Kungsbacka GP

Nja du , dom skall börja lyfta upp dom där vagnarna på fredag sas det idag på presskonferansen så det är inte klart än hur det kommer bli :confused: Skall du dit?

Vet inte, kanske kikar förbi en sväng och ängar mig åt läktarrytteri.

Det är ju nära mig. Dit ska jag gå och kolla lite :D

mycket_irriterad skrev:
Vet inte, kanske kikar förbi en sväng och ängar mig åt läktarrytteri.

Var vänlig och håll dig borta när jag skall hoppa då :crazy:

vad ska du rida för klasser? Hur gick det i Borås förresten (har för mig att du skulle dit från tråden om tävlingplaneringen)

Jag åkte inte till Borås eftersom min ena häst har varit lite sjuk så hela tävlingsplaneringen gick i stöpet. JAg skall hoppträna med honom på torsdag och bestämmer därefter om han skall tävla i helgen , i såfall blir det bara en 1.30 för honom på fredagen. Min andra skall väl gå 130 på fredag och söndag och ev. ta den förstas plats i lördagens 135, vi får se hur tittig hon är. Hon är så djävelusiskt tittigt på inomhusbanor och nu är det ju mkt blommor där och så :crazy: Risken finns att hon kommer att stanna men nu har jag varit där och hoppat Clear round ett par helger så hon kanske inte är lika spänd där inne nu.

Om någon bryr sig så kommer jag inte starta den första hästen i Kungsbacka utan enbart häst nr 2 (om jag inte stryker mig, det finns risk för det känner jag ) :angel: :crazy:

rufsan: men jag måste ha någon som jag kan slå ju !!! :p ;) :devil:

MercedesBenz och mycket_irriterad får helst inte titta när jag hoppar heller tack ;)

Xenox skrev:
rufsan: men jag måste ha någon som jag kan slå ju !!! :p ;) :devil:

MercedesBenz och mycket_irriterad får helst inte titta när jag hoppar heller tack ;)

Ha ha nu fick du ingen att slå, inte än iallafall :devil:
I morgon skall jag vara med har jag bestämt iallafall. Och du det är knappast någon merit att slå mig i hoppning :p , det är inte en av mina bättre grenar direkt :crazy:

Bara något som jag måste genomlida, usch äckliga rivbara bommar :angel:

Hehe men jag vet ju inte vem du är iaf....Så det löste sig ju lätt..

MEN då ska inte jag rida juh :p
Bror min vill rida sin häst själv så det får han göra, jag kvala ju ändå inte till skandinavuim ändå eftersom jag bara har 4p i år i 120 klasser, men jag kan vara där o heja på dig :) :p .
jag är nöjd ändå med tanke på hur mkt storhäst jag har ridit. och nu har jag ju en egen häst :) :bump:

Ha ha :) , jag var inte heller där och red så det spelade ingen roll då:o

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I går fick Wilma Hellström beskedet att hon inte får åka till OS. I dag svarade hon med ett toppresultat – som tvåa i GP-hoppningen på...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för årets första världscupstart i hoppning och till helgens tävlingar i Basel kommer flera svenska ryttare för att försöka...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 414
Senast: hhere
·
Hoppning I morgon drar äntligen Världscupen 2023-2024 igång. Premiären går i Oslo. Några mer som är taggade? Och framförallt - någon som har...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
20 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka