Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är hon som är ul:ad med 9 och idag har hon 14 dagar kvar +- 3@dobbis hon ser ut att ha svalt en boll
I morgon eller fredag (beror på om det blir något akutfall i morgon eller inte) ska dom andra 2 ULas
Ni måste ju vara den mest otursdrabbade kenneln någonsin Jag hoppas det ändå dyker upp en bra hane ni gillar!Det är nog inte meningen att jag ska ha en hund till. Jag tänkte ju spara en tik ur kommande kull då hanen verkligen hade allt jag vågat drömma om.
Tyvärr gick han hastigt bort i går
I ett år har vi spanat in, synat och tillslut valt ut denna hane. Att bestämma sig för en hane är en lång process för oss.
Nu har vi 6 mån på oss att hitta en ny som vi känner lika starkt för, som matchar lika bra och som dessutom är frisk och mentalt korrekt på alla de sätt vi kräver. 6 mån kan låta långt. Men det är det inte. Har inte sett en hane på länge som når upp till denna
Jamenvafan Fy så tråkigt!Det är nog inte meningen att jag ska ha en hund till. Jag tänkte ju spara en tik ur kommande kull då hanen verkligen hade allt jag vågat drömma om.
I ett år har vi spanat in, synat och tillslut valt ut denna hane. Att bestämma sig för en hane är en lång process för oss.
Nu har vi 6 mån på oss att hitta en ny som vi känner lika starkt för, som matchar lika bra och som dessutom är frisk och mentalt korrekt på alla de sätt vi kräver. 6 mån kan låta långt. Men det är det inte. Har inte sett en hane på länge som når upp till denna
Nej men vad tråkigtDet är nog inte meningen att jag ska ha en hund till. Jag tänkte ju spara en tik ur kommande kull då hanen verkligen hade allt jag vågat drömma om.
Fy vad trist @Voff ,har han ingen bror,det är ju samma blod även om en sådan kanske inte har byst med meriter.
Det är nog inte meningen att jag ska ha en hund till. Jag tänkte ju spara en tik ur kommande kull då hanen verkligen hade allt jag vågat drömma om.