Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tänker ni kring ultraljud? Är det värt?
Uppfödaren vill inte ultraljuda - jag vill. Tidigt i v 5 blir det isf om det inte börjar synas på henne (då kan jag vara utan). Anledningen är att jag har tävlingar inbokade i augusti och vore inte så bra om det kom valpar då när hon är startad när hon inte får
Uppfödaren är främst rädd för att hon ska resorbera.
Tack för input!
Jag tycker väl innerst inne att man borde ULa. Men men. Jag är inställd på att hon är tom i o m att det bara blev en halvdan parning utan häng.
En kompis tik fick nyligen valpar. Hanen var typ inne och vände i några sekunder (utan häng), för sen sa tiken försvinnTack för input!
Jag tycker väl innerst inne att man borde ULa. Men men. Jag är inställd på att hon är tom i o m att det bara blev en halvdan parning utan häng.
Mina halvdana parningar där den ena hade ett kort häng och den andra inget häng, resulterade i 9 valpar Allt handlar om att para på rätt dagar.
En kompis tik fick nyligen valpar. Hanen var typ inne och vände i några sekunder (utan häng), för sen sa tiken försvinn
Mina misstankar stämde, Tassa är tom.
Pga en olyckshändelse (se utställningstråden) så fick Tassa akutopereras igår och veterinären passade på att lägga på en ultraljudsprobe när hon hade möjlighet, bara så att vi inte skulle behöva fundera kring mediceringar och så. Trist, men i sammanhanget tur i oturen.
Söt, men vad är det för sort? Ser ut som en vit brab, så antagligen en ung mops med klart längre nos än vad som är vanligt. Men. De finns väl inte i vitt?Ja just det,jag har haft ett hemligt experiment (ihop med en annan uppfödare) som jag gärna vill visa upp och se vad ni tycker?
Visa bifogad fil 18011
Jag satt faktiskt och tänkte på dig igår, har undrat var du tog vägen Men då fick jag ju svar på min frågaUnder min banning (nä fråga inte) så har jag hunnit med att skaffa mig en garanterad plats på hispan o krama mig själv tröja.
3 tikar parade under loppet av 16 dagar,mellan dom 2 första kan det skilja 0 eller 4 dagar beroende på när dom tog sig (om dom tog sig)
9v mopsvalp, mamma apricos o pappa silver (extremt ovanligt) vi har enbart avlat på andningsförbättring,ingen av oss förväntade os ett färgfel,om det nu inte är så att den är diluted på något vis, DNA färgprov ska skickas,dock är andningen suuuuuuuuuuuuuuuper.Söt, men vad är det för sort? Ser ut som en vit brab, så antagligen en ung mops med klart längre nos än vad som är vanligt. Men. De finns väl inte i vitt?
Så: vad är inblandat? *nyfiken*
Gillar nosens längd (om vi nu tänker att det ska vara en mopsförbättring), och definitivt näsborrarna! Hade väldigt gärna velat höra den andas som vuxen också Mkt fin utifrån bilden. Spännande!
Den ser ju creme-färgad ut9v mopsvalp, mamma apricos o pappa silver (extremt ovanligt) vi har enbart avlat på andningsförbättring,ingen av oss förväntade os ett färgfel,om det nu inte är så att den är diluted på något vis, DNA färgprov ska skickas,dock är andningen suuuuuuuuuuuuuuuper.
Kul!9v mopsvalp, mamma apricos o pappa silver (extremt ovanligt) vi har enbart avlat på andningsförbättring,ingen av oss förväntade os ett färgfel,om det nu inte är så att den är diluted på något vis, DNA färgprov ska skickas,dock är andningen suuuuuuuuuuuuuuuper.