Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snurrfian skrev:Vi får hoppas att det går bättre den här gången!
Sen är det bukederby på lindesberg på söndag oxå...
martha skrev:DU o Humlan .....men sen såg jag att Ina79 skall vara med i monteloppet också
martha skrev:
Idag startar Ville Världsvan på Momarken, i morgon startar Black Flyer på Valla och på torsdag startar New Kid på Örebro
Förra gången alla var ute på samma vecka så slutade det med 2 strykningar och en diskad
PiperGarden skrev:nu böjar vi allt komma igång här! Kanske skulle ha en nålad tråd dä man skriver in nä man har starthäst? Så kan man hålla koll på alla...
stally skrev:Har det kommit någom rapport från Momarken?
Väntar med spänning!!
Vi har oxå 3 till start denna vecka......
Bodbäckspålle skrev:det var väl bra!! Martha har börjat få för många bra uppfödningar...då en tvåa i raden inte duger alltså
martha skrev:DU o Humlan .....men sen såg jag att Ina79 skall vara med i monteloppet också .......heja er alla
martha skrev:Nää då...men det var ett skitlopp med 5 papp i första...klart jag är nöjd, han stod trots allt 20 och banan är ju inte av den roligaste sorten...mer än så förväntar man ju sig av hästen än att vara tvåa i et comebacklopp.....faktiskt
Men det är ju så förbannat svårt att komma med i lopp ju...om man inte har hur mycket points somhelst...