martha

Trådstartare
:D
Idag startar Ville Världsvan på Momarken, i morgon startar Black Flyer på Valla och på torsdag startar New Kid på Örebro :bump: :bump:

Förra gången alla var ute på samma vecka så slutade det med 2 strykningar och en diskad :angel:

Sv: Kul vecka

Vi får hoppas att det går bättre den här gången!
Sen är det bukederby på lindesberg på söndag oxå...

Å så startar flera avkommor efter Bodbäckspålle, bland annat Rubin, en norskfödd avkomma startar på Bergsåker på torsdag!! :bump: Han vann sitt förra lopp...

Sen startar tre stycken treåringar efter "pålle" i Skellefteå på Torsdag...tyvärr i samma lopp...men fina är de :D

Lycka till med dina hästar nu Martha!!! vi håller tummarna!

Behöver snart fler tummar för att de ska räcka till alla hästar...gör mitt bästa för att i alla fall hålla de två jag har :D

Martha kan lungt skaffa fler hästar...finns ju fler än du som har tummar :angel: :rofl:

Snurrfian skrev:
Vi får hoppas att det går bättre den här gången!
Sen är det bukederby på lindesberg på söndag oxå...

:D DU o Humlan .....men sen såg jag att Ina79 skall vara med i monteloppet också .......heja er alla :banana:

martha skrev:
:D DU o Humlan .....men sen såg jag att Ina79 skall vara med i monteloppet också

:eek: nu böjar vi allt komma igång här! Kanske skulle ha en nålad tråd dä man skriver in nä man har starthäst? :idea: Så kan man hålla koll på alla...

martha skrev:
:D
Idag startar Ville Världsvan på Momarken, i morgon startar Black Flyer på Valla och på torsdag startar New Kid på Örebro :bump: :bump:

Förra gången alla var ute på samma vecka så slutade det med 2 strykningar och en diskad :angel:

Håller tumme å lägger en tjuga åtminstone på BF som har imponerat på mig!!

Fast inatt drömde jag att Ville vann :D .....det BORDE han faktiskt göra också......det enda emot är väl att han står 20 och att kurvorna är ganska korta o tvära (långa rakor o korta kurvor)
Men jag vet inte hur man spelar en tjuga o Norgeland :rofl: så det får vara .....:p

Var in på Atg å kollade :confused: går inte att spela till norgelandet...

PiperGarden skrev:
:eek: nu böjar vi allt komma igång här! Kanske skulle ha en nålad tråd dä man skriver in nä man har starthäst? :idea: Så kan man hålla koll på alla...

Ja det kanske inte vore någon dum idé... Det är lite dumt när vi har börjat använda grattis tråden till sånt... :angel:

Har det kommit någom rapport från Momarken? :bump:

Väntar med spänning!! :banana:

Vi har oxå 3 till start denna vecka...... ;)

stally skrev:
Har det kommit någom rapport från Momarken? :bump:

Väntar med spänning!! :banana:

Vi har oxå 3 till start denna vecka...... ;)

kollade bara på nätet...2:a vart han , fick stryk med 2,5 längd..vinnaren gick 17,9 och Ville 17,4...får väl godkänt :p

det var väl bra!! :bump: Martha har börjat få för många bra uppfödningar...då en tvåa i raden inte duger alltså :p ;)

Bodbäckspålle skrev:
det var väl bra!! :bump: Martha har börjat få för många bra uppfödningar...då en tvåa i raden inte duger alltså :p ;)

Nää då...men det var ett skitlopp med 5 papp i första...klart jag är nöjd, han stod trots allt 20 och banan är ju inte av den roligaste sorten...mer än så förväntar man ju sig av hästen än att vara tvåa i et comebacklopp.....faktiskt :D
Men det är ju så förbannat svårt att komma med i lopp ju...om man inte har hur mycket points somhelst...

Stally: Ja, det var dagfinn....vill inte prata med honom för jag fattar inte vad han säger :o :rofl: :rofl:

martha skrev:
Nää då...men det var ett skitlopp med 5 papp i första...klart jag är nöjd, han stod trots allt 20 och banan är ju inte av den roligaste sorten...mer än så förväntar man ju sig av hästen än att vara tvåa i et comebacklopp.....faktiskt :D
Men det är ju så förbannat svårt att komma med i lopp ju...om man inte har hur mycket points somhelst...

då förstår jag...det där med pointsen är inte roligt! Jag trodde det var ett lite större lopp...har liksom inte kollat :o ...nästa gång vinner han! :bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 243
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 919
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
2
Svar
20
· Visningar
2 205
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 751
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka