Krypningar i kroppen

Glamoroza ox

Trådstartare
framförallt i armar & ben.

Är det någon mer än jag som drabbas av detta när ni blir trötta?

I normala fall brukar jag få det om jag blir övertrött, men nu när jag är gravid har jag det VARJE kväll :cry:

Är skitjobbigt för jag är SÅÅ trött och känner att jag måste sova men inte :devil: kan jag somna:mad:

Ligger och vrider & vänder mig i sängen som en jäkla propeller.

(Ber om ursäkt för överanvändning av svordomar)
 
Sv: Krypningar i kroppen

vad är krypningar?
bebisen skulle ha kommit ut i fredags så jag är ju lungt lite trött...
 
Sv: Krypningar i kroppen

Ja, hur ska jag förklara (är som kola i huvudet just nu, denna sena timme*jäsp*)

Det känns som att man har typ myror i kroppen, musklerna är oroliga..
Nä fy vad dumt det låter :crazy:

Här är en liten länk som kanske kan förtydliga lite:
http://www.apoteket.se/rd/d/5469

Nu har jag nog (förhoppningsvis) inte lika ont av detta som många verkar ha, men nog jobbigt ändå.
 
Sv: Krypningar i kroppen

Nu när jag själv läste lite mer i länken så är det tydligen rätt vanligt att man får detta i slutet av graviditeten:o

Just det där med järnbristen vet jag inte om problem med ?!
Varje gång de har tagit Hb-test på mig så har BM varit förvånad över att värdet har legat så bra trorts att jag inte äter några extra tillskott av järn.
 
Sv: Krypningar i kroppen

jag åt järntabletter men slutade med dom för ett tag sen och mitt järnvärde ligger bra ändå...blodpudding och brockoli sägs vara fulla med järn så äter man en allsidig mat så kanske man inte behöver det?
krypningar tror ja inte att ja har men andra besvär. som att man får ont i magen när man inte kissar en gång i timmen typ. gå upp 4 ggr om natte osv...
 
Sv: Krypningar i kroppen

Jag har aldrig haft det innan, men nu i graviditet nr 2 kommer det ganska ofta (dock endast kvällstid). Sjukt obehagligt är det!!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 309
Senast: Fibusen
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 819
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag måste bara få gnälla. Tror inte jag kan få några bra råd ändå om jag ska vara ärlig. Min kropp är världens skitstövel. Den har...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 306
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp