Krustång/våffeltång?

P

prallan

Hjälp! Kan någon tipsa om vad som är bra och dåligt? Gärna billigt OCH bra :D
 
Kanske inte vad du vill höra, men allt som innebär väme är dåligt för håret..
Sen förstår jag också att man kanske vill fixa en ny frissyr då och då, har tyvärr inget tips då jag själv aldrig använer någon form av värme i håret..
 
Nä, inte jag heller, det är meningen som en present, kanske dumt då:cautious:
 
@prallan Om man änvänder ett värmeskyddande spray tex, innan man använder den så brukar det skydda ganska så bra :) Har du närma till Gekås så hade de massa varianter och dessutom både i miniformat och vanligt. Billiga med! Kan dock inte rekommdendera någon specifik
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en vårta på ena fingret. Den sitter illa till och gör j*kligt ont till och från. Efter drygt 3 år har den fortfarande inte velat...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 101
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
457
Senast: Smulu
·
Fritid Jag funderar på en solosemester på 1-2 övernattningar i sommar. Det finns ett gäng loppisar, byggnadsvårdsbutiker etc som jag vill åka...
2
Svar
25
· Visningar
968
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
712
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp