Kronch energikakor

Ainon

Trådstartare
Såg några kronch energikakor på djuraffären och lät rätt intressant som grej att ta med på vandringar så att hunden inte går ner så mycket.
De innehåller 600KJ och 59g fett, 24g protein per 100g. Hittar dock ingen info mer precist vad som fanns i de.

Någon som har gett dessa till hunden?
Såg ut som att det var rätt massiva block, lätta att dela upp i mindre bitar och ev blöta upp så hunden lättare får i sig de?

Sv: Kronch energikakor

Kronch är lite mjuka och lätta att dela upp. Väldigt väldigt flottiga! Jag gav min Beauceron detta när han matvägrade, han älskade det. Plus att han fick bättre aptit. Så jag gav honom en kaka en timme innan varje måltid. Fungerade super!

Sv: Kronch energikakor

Låter ju perfekt, kanske var de lite gamla de här. Ska absolut försöka köpa med några när vi ska ut och vandra, smidigt då 1 kaka nog borde räcka (som tillskott) i drygt 1v,

Liknande trådar

Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Hund Jag kikade på innehållsförteckningen på Kronchs pemmikan och såg att den innehåller råg (svinfett, vegetabiliskt fett, iskmjöl...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: vallhund
·
Hästvård Erfarenheter om denna hemska sjukdom mottages tacksamt!! Min dotters äldsta häst,25-årige Max har fått denna diagnos tyvärr...
Svar
9
· Visningar
3 229
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
17 506

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka