Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Snälla ni som vet! Vad krävs för att ett sto ska bli AB, A, Elit-premierad? Jag har sökt på ASVHs hemsida, här på Bukefalos och lite varstans, vet att jag har läst det någonstans men kommer inte ihåg var. ???
Till att börja med: det är olika för olika raser - det finns FLER raser här än halvbloden..
Sen - storeglementet är, som så mycket annat, inte utlagt på ASVHs hemsida.
Däremot kan du hitta ALL sådan information (dvs för alla raser) på SHs hemsida. Direktlänk till storeglementet där: http://www.svehast.se/allm/2005Storegl.pdf (PDF-format - halvblodens regler börjar på sidan 23).
JAG kan tyvärr inte kopiera text från PDF-filer hit, därför kan jag bara länka till reglementet ifråga - trots att vi egentligen SKA ge svar här...
Kropp & Själ Jag kände mig mycket riktigt lite "blue" när jag kom till gymmet idag, men det löste sig snabbt med ett bra pass tillsammans med härliga...
Hästmänniskan Jag har gjort lite olika, men kommer ta hjälp med min ungponny. Ffa inkörning som jag inte har gjort innan :). Min förhoppning är dock...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.