Kriterieauktionen

Mehl

Trådstartare
Har ni fått katalogen än?Vilka ska dit o vilken dag i så fall.Själv ska jag dit på fredagen o kolla in nr 181,kan ej förstå varför :angel:

Sv: Kriterieauktionen

Jag har hittat några som jag skulle vilja ha, bl a en efter super arnie och undan ett sto som vi haft flera avkommer av själv. En riktigt fin moderstam och super arnie är ju inte direkt heller någon bluff :smirk:

Sen finns det ju såklart skitmånga man skulle vilja ha men med min ekonomi kan jag garanterat se mig i stjärnorna efter dem :smirk:
mvh jesse

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
685
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 046
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 871
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
511
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka