Christian Broadcast Network.För de som vill förstå vilka CBN News är kan se de första två minuterna av den här videon.
Det finns 230 bekämpade ryska stridsvagnar på bild. Ukraina säger att det faktiska antalet är 440 st. Chuck Holton påstår 1000+. Så fortsätter det genom intervjun. Ger en någon för rosig bild av läget tyvärr.
Ja, det köper jag att det kanske inte är världens mest stabila källa - erkänner att jag måste blandat ihop bokstavskombinationen med nåt annat.
However, det allra mesta han sade stämmer överens med min bild (som tangentbordsobservatör) av vad som händer i Ukraina.
Huvudorsaken till att jag länkade var dessutom hans ord om inkommande och utgående raketer, missiler, artilleri - som en hel del inte förstår skillnaden på, och därför rapporterar allt smällande som "vi är under attack".
Eller dopplereffekten
Jämför skillnad i ljud på en ambulans som kommer mot dig, gentemot en ambulans som åker från dig.
PS. Jag tror du länkade fel video. Inte för att det spelar nån roll, den videon var inte heller till CBN's fördel.