Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såja. Nu återgår vi till det normala.
Cirkulera. Här finns inte mer att se.
typiskt ryskt.Alltså, det här är så skumt...
Ha ha, nej.Det är väl den lille fredsmäklaren Lukasjenkas förtjänst...
Jag var ironisk Han vill ju ta åt sig äran dock.Ha ha, nej.
Lukachenkas roll fick bli att kliva in i slutet på första akten i dagens spektakel - och läsa ett par, under dagen, välövade rader.
Jag kan inte se vad Putler skulle vinna på det. Han har förlorat ansiktet och folket har fått lära sig att armén som sägs skydda dem inte existerar. Det här försvagar Putlers regim rejält.Om man tänker att Putin varit med och iscensatt det hela, vad förändrar det?
Fast nu är han ett ännu större hot mot Putler och vad som händer med sådana har ju visats vid ett flertal tillfällen typ ellerVar väl vad som behövdes för att få den typen av inflytande som han var ute efter. Antar jag.
Att börja strula till det med militär inne i Moskva hade förmodligen inte varit bästa metod för hans syften...
Men han har en hel arme, och en position som skiljer sig från random politisk motståndare.Fast nu är han ett ännu större hot mot Putler och vad som händer med sådana har ju visats vid ett flertal tillfällen typ eller
Sant men då måste han leva mitt i sin arméMen han har en hel arme, och en position som skiljer sig från random politisk motståndare.
och det visar sig att han ska flytta till Belarus i alla fall låter det som såSant men då måste han leva mitt i sin armé
TikTok-Kadyroviterna har nu nått fram till en random bro, som de tänker försvara. Om Gud vill.De är på väg söderifrån till Rostov on don så ja de lär mötas om nu TikTok armen vågar göra annat än beskjuta byggnader i övergivna städer
Frågan är bara mot vem de ska försvara bron? De kanske, som Ukraina, kör med försenad uppdatering? (på annat sätt)TikTok-Kadyroviterna har nu nått fram till en random bro, som de tänker försvara. Om Gud vill.