Kreta i mitten av Maj..

Fibusen

Trådstartare
Någon som varit där då? Det sägs att det ska vara väldigt vackert just i Maj då allt blommar då,men hur är det med värmen? Kan man ligga och sola,eller är det för kallt? Havet räknar vi med att det är för kallt att bada i,men man vill ju gärna kunna gå i bikini...

Åker den 11 och kommer hem den 18; de.

Vi var där den 15 maj till 3 juni.

Det gick att bada i havet, sola, gå utan kofta på kvällarna och ha bikini på hela dagarna. Vi hade runt 24-26 grader.

Det låter lovande! Hade ni bra väder hela veckan då? Vi reser med småbarn,så vi vill inte ha allt för varmt heller,därav vi åker lite tidigare,men såklart så vill man ju få lite färg på sig,och inte behöva sitta i långbyxor och linne/tröja hela veckan. :up:

Vi var där i två veckor. Det regnande en liten stund en dag. Men inget mer än så.
Jättenöjd med vädret :)

Det är alldeles lagom för små barn.
Några långbyxor behöver du inte ha på dig. Jag låg och solade på stranden halva dagarna.

Jag skulle tro att det kommer vara iallafall svensk sommarvärme! Kanske lite svalt i havet om ni har otur.

Min kusin har precis kommit hem från kreta. De badade inte i havet men i poolen och låg och solade. Tyckte hon hade kjol och linne på typ alla bilder ;)

Inte varit där men med tanke på att jag ägnade mycket tid åt att sola när jag var i Berlin i helgen så tror jag nog att ni kommer ha det varmt och fint på Kreta :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 896
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Shaggy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar