du ville veta vad vi tycker så jag tänker inte bara beröma utan säga vad jag tycker du skall ändra på å ltie tips å så.
snygg layout, bilden du har i bakrunden til menyn å main-fönstret är väldigt fin, han ser liksom värkligen friesig-ut. (?)
Jag tycker det är lätt svårt att se texten (både menyn å all text), visst kan man markera texten, scrolla osv, men det är lätt störsamt. har inge förslag på vad du skall göra med den för att det skall synas mer tyvärr, funderar på om du inte skulle kunna leka med kontrast och ljus på bakrunden till texten iallfall å antinge göra den ljusare å ha svart text eller göra den mörkare för att texten skall framträda mer..
störande i fotoalbumet är att dina popup fönster är ngt för små. blir ful scroll då och vill man se ändå ut i hörnen måste man scrola eftersom man inte själv kan leka med fönstrets storlek. tips: gör fönsterna större eller att du väljer att man kan själv dra ut den och leka med storleken efter egen smak lite smått.
Höst bilderna fungerar heller ej. Bakrunds färgen varierar ibland där, matchar inte alltid, skulle ge bättre hel-hets intryck och se proffsigare ut om du hade samma rätt igenom.
Stamtavlan får inte riktigt plats i den frame och scroll list på breden dyker upp, inte helt snyggt.
Gillar värkligen bannern du har på länk sidan åt sidan, tycker dne var fin. Fast det vore bra med fler bannrar i olika mer vanliga storlekar så att det finns bannrar för allas behov typ, det är alltid bra att ha.
hoppas du ej tar illa upp eller att jag klagade för mkt (har stor fin förmåga att göra det värkar det som)