Krav på fullblodssto till Anglo-avel

Sv: Krav på fullblodssto till Anglo-avel

Jippi:bump: för att dom åtminstone försöker hitta en vettig anglohingst!

tror tyvärr inte det var riktigt såå... han hade varit nere för att bevaka unghästtesterna...

Men han erkände ,och var bekymrad över att det är "i princip" omöjligt att hitta en fullblodshingst(eller anglo) som är så bra att den "håller" för avel...

eller så var det som vanligt jag som var otydlig...har ju hänt förrut!!!

jennyjenny skrev:
Hur ställde sig uppfödarna till anglo i halvblodsaveln då? Finns arabblods-rädslan :smirk: ?

Jo, som vanligt kom den stora "phaeton-skräcken" på tal... ingen vill ju ha det så igan bla bla bla...:crazy:

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: Mabuse
·
Avel Nu är jag ute i väldigt god tid, för ska inte betäcka om förrän 2017, men då det fölet (?) blir stoets sista förmodligen, vill jag satsa...
2
Svar
23
· Visningar
3 667
Senast: HMQ
·
Avel Efter en skada orsakad av yttre trauma behöver min häst tid och vila för att förhoppningsvis komma tillbaka till sporten och min tanke...
2
Svar
24
· Visningar
4 565
Senast: smulan87
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: Jealle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023