Kramp eller?

Shettisar

Trådstartare
Har ju en Hamiltonstövarvalp som nu är 13 veckor. Hon har vid 2 tillfällen suttit o skrikit rakt ut omkring en halv minut.Idag var det andra gången.Hon låg och sov satte sig upp och skulle gå till köket efter att hon stigit upp så ramlar hon omkull och börjar skrika. Hon biter sig mot bakändan dvs benen och det släpper snabbt igen.Sen är hon som vanligt,springer,hoppar och busar.
Någon som vart med om liknande? Jag ska givetvis fråga veterinär men tänkte också höra med er bukisar först. Hon har vuxit mycket sista tiden om det nu har någon betydelse?

Sv: Kramp eller?

Så gjorde min 18 v valp inatt. Hon väckte mig vid kl 3, skrek som bara den. Jag blev jätterädd! Gick ut med henne hon kissade och bajsade, men lade sig ner hela tiden. Såg sen att hon tappat en hörntand, men vet inte om det var det eller något annat.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej! Har en riesenvalp, tik, 13 veckor och en pinschertant 9 år. Valpen har blivit explosivt och brutalt tillrättavisad av pinschern...
Svar
5
· Visningar
1 296
Senast: Liran
·
Övr. Hund Våran snart 1 1/2 åriga rottweiler hane morrar och nafsar/hugger i lite olika situationer. Vi har haft honom i 5 månader och han har...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 618
Senast: Rufss
·
Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
31 025
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar