Kräkning som behöver ett snabbt svar

Apollo

Trådstartare
Om en hund har gnagt på ett kokt oxhudsben och inte tuggat ordenligt utan svalt en eller två för stora bitar kan det göra att hunden kräks.

Min hund ville inte äta i morse (det är i och för sig inget ovanligt) åt lite grann och sen kräktes hon (gnagt hade hon gjort kvällen innan) i kräkset fanns just osmälta ben bitar. Hon är pigg och glad (orkar försöka jaga fåglar och skälla på andra hundar) och bajsar inte löst. Kan det vara så??

Sv: Kräkning som behöver ett snabbt svar

Har du kollat så det inte har fastnat någon bit i tänderna, gommen eller halsen?

Liknande trådar

Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 787
Senast: Tualma
·
Hundhälsa Jag skulle behöva råd. Bruce har lite känslig mage, han kräks lätt galla om han inte äter regelbundet och får han i sig något som inte...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
16 188
Senast: Voeux
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
6 134
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka