krafft groov

Fibusen

Trådstartare
kan man ge krafft groov till en växande häst? (född maj 05) eller finns det risk att det blir fööör mkt mineraler,vitaminer och allt det? hur mkt bör man börja med? nu har han bara gått på hö innan jag köpte han,nu går han på grönbete..

min andra häst,ett nordis sto på 16 år,äter krafft grund,men det blir väll kanske för lite åt en växande häst? eller?

Sv: krafft groov

Gå in på kraffts hemsida och läs om produkten, den är till just för växande hästar. Har du analys på ditt grovfoder kan du räkna ut precis vad hästen behöver.www.krafft.nu

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 894
Senast: tanten
·
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 980
Senast: lundsbo
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 198
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 666
Senast: Irival
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka