Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det skulle jag göra så länge den luktar och smakar som den ska, men vara noga vid upptiningen att den inte råkar ligga lite för länge utan att den används och steks upp snart efter den tinats.Jag har lyckats tabba mig... Glömde en förpackning köttfärs i kylen några dagar. Sista förbrukningsdag 24e. Till råga på allt har det tydligen varit ett litet hål i förpackningen
Har precis portionsförpackat och slängt in i frysen - men törs jag äta den här färsen?
Sista förbrukningsdag på köttfärs ska man respektera. (Det är skillnad på bäst före och sista förbrukningsdag) men 24 är först imorgonJag har lyckats tabba mig... Glömde en förpackning köttfärs i kylen några dagar. Sista förbrukningsdag 24e. Till råga på allt har det tydligen varit ett litet hål i förpackningen
Har precis portionsförpackat och slängt in i frysen - men törs jag äta den här färsen?
Jag hade inte gjort det. Utan den skyddande gasen så håller sig färs runt ett dygn.Jag har lyckats tabba mig... Glömde en förpackning köttfärs i kylen några dagar. Sista förbrukningsdag 24e. Till råga på allt har det tydligen varit ett litet hål i förpackningen
Indeed, och själv är jag asnojig, speciellt med just kött Hade det varit en liten fjuttförpackning så hade jag helt enkelt köpt nytt men nu är det mat för typ en vecka samt nyårsmiddag...Dåså - man nojjar oftast i onödan. Man ska vara försiktig visserligen.
Vissa låter det hänga till det lukter skunk - och kallar det mörat. Det hade ju inte legat framme?