Kosttillskott för att befrämja man & svans tillväxt?

C

C_J

Hej.

Är det någon som har tips på kosttillskott som kan främja tillväxten av man & svans?
Min PRE som jag skrivit om tidigare har ju blivit av med mycke av sin man pga hagkompisens nyfunna nöje att äta man :cry:

Tacksam för svar!

Sv: Kosttillskott för att befrämja man & svans tillväxt?

Finns anti bite nåt som man kan smeta in eller spraya på. Vet inte om det funkar att man sprejar på hästen men det funkade iallafall på min foderhäst som alltid skulle tugga på allt, då smetade jag bara in det han tuggade på.

Finns anti bite nåt som man kan smeta in eller spraya på. Vet inte om det funkar att man sprejar på hästen men det funkade iallafall på min foderhäst som alltid skulle tugga på allt, då smetade jag bara in det han tuggade på.

Fast nu var det inte det jag ville ha tips på utan kosttillskott som ökar man och svanstillväxt...no-bite har jag redan i hans man.

Jag förstod det men eftersom jag inte visste att nåt sånt fanns så tipsade jag bara om det som kanske kunde fungera. Har du googlat?

No-bite hindrar honom bara från att bita det ökar inte på min häst man & svans tillväxt vilket jag just nu är ute efter :)

Aha, ja men om du ger det lite tid kanske det växer ut? :idea: :D

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 997
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hej alla hundmänniskor! Jag skulle behöva råd! Har precis blivit jourhem åt en 4 årig kille från Rumänien då de som adopterade honom...
2
Svar
33
· Visningar
3 921
Senast: Myrten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 695
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V