Kostnad ultraljud?

bollen__

Trådstartare
Någon som vet på ett ungefär vad en ultraljudsundersökning kostar?
Jag glömde ju fråga när jag var på kliniken..
Tänkte att det kan ju vara bra att ha ett litet hum iaf, så man inte blir negativt överraskad!!

Sv: Kostnad ultraljud?

Det är väldigt varierande t ex beroende på om kliniken tar ut klinikavgift och om man ger stoet lugnade. Men från några hundra till en tusenlapp är nog normalpris.

Oj, glömde att skriva att det var ultraljud av gaffelband det gällde, men priset kanske är ungefär det samma.

Tack! Det borde ju inte vara så jättestora skillnader mellan klinikerna så då vet jag ungefär vad jag ska räkna med!

För min häst kostade ultraljudet 1500 kr för ett ben (sena/gaffelband/ligament). På en klinik i sthlm

800 kr ca för själva ultraljudet, och så klinikavgift och sedering. Har legat ganska lika från klinik till klinik och även för hemma-Ul, men då kommer resa isf klinikavgift då.

Tänkte passa på att fråga när ni ändå har en sådan tråd.
Har mycket kostar ultraljud om man ska kolla efter foster?

Ungefär lika har jag betalt, förutom de på seminstation gjorde jag ett hos DV och ett på klinik, och kostade ungefär som att UL:a ben te x.

Liknande trådar

Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
713
Senast: Amk
·
Kropp & Själ Okej, jag måste ha glasögon. Och jag vill veta kostnad mellan tummen och pekfinger. Jag förstår att bågar är en kostnad och glaset en...
2
Svar
32
· Visningar
631
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 123
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur