Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingrid och Lukas skrev:Hej,
Jag funderar lite på vad ni betalar er hovis för att lägga på vinterskor med broddar samt snösula? Berätta lite...
Vad anser ni om fasta broddar kontra vanliga?
~Ingrid
Ingrid och Lukas skrev:Nu blev jag intresserad vad är skillnaden på Snow Grips och snösulor?
~Ingrid
Russin8 skrev:Det är så klart att det kostar, ni har ju ett fruktansvär slit jobb...
Men samtidigt är det ju så att kan jag få samma sak för halva priset så tar jag det...
Det gör säkert du oxå
Russin8 skrev:Om du lägga om taket på ditt hus och tar in offerter vilken offert väljer du då?
Russin8 skrev:Den dyraste? Nä tror inte det. du väljer den bästa och billigaste... n!
allroundhästarna skrev:Min hovis har också gått hovslagarskolan och är medlem i hovslagarföreningen vilket innebär att han har försäkring och även tappskogaranti mm, men jag betalar bara hälften av vad du tar. I priset så ingår även resor (till mig har han ca 4 mil enkel resa under betestiden)
Skrev jag att det billigaste är bäst? Jag skrev att jag väljer det som är bäst och billigast. Om en sak är likvärdig men kostar olika så väljer man väl det som är billigaste. Jag gör i alla fall det. Och till Hovis, om två offerter kan garantera samma sak, vilken väljer du då? Dean dyrare?vdb skrev:Så du tror att billigaste per automatik är bäst? Hört talas om Ikea-fenomenet, du vet när det fattas en skruv.....
Russin8 skrev:Om du lägga om taket på ditt hus och tar in offerter vilken offert väljer du då? Den dyraste? Nä tror inte det. du väljer den bästa och billigaste... Min hovis är utbildad och verkligen duktig men tar inte dom priserna du tar så varför skall jag betala dyrare?
Det hela handlar om tillgång och efterfrågan!