Kostnad fosforbalans

Sv: Kostnad fosforbalans

En liten hink kostar ca 170 kronor har jag för mig. Men jag kan ha helt fel.

Tillägg: Vi har räknat på att en liten hink räcker till en häst (1 mått per dag) över nästan hela vintern.

Tack!
Tror det stämmer rätt bra, hade för mig att kostanden låt där nånstans.

Varför kan inte prisfrågor tas med en telefon med företaget som säljer produkterna istället ?? Jag kallar knappast fråga vad det eller det fodret kostar som en diskussion...Varför lägger man ut trådar som detta när nästan varje svensk har en telefon ??

För att jag är lat kanske och jag vet att det finns flera här som vet. Det står klart och tydligt i rubriken vad det handlar om så om det stör dig så mycket behöver du ju inte ens läsa :-(

Nä, men det är ju ett disskusionsforum eller hur ? Prisfrågor kan man söka hos företaget direkt....vågar du kanske inte ringa till ett företag ?? Bara undrar..och är du grinig i dag eftersom du svarar så snäsigt..?

Undrar vem som är grinig idag :angel:

Jag betalade 159:- på Granngården.

Jag var inte det minsta grinig innan du kom med dina dumma kommentarer.

Om jag inte vill ringa är det väl inte ditt problem eller ?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
535
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
908
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Okej, jag måste ha glasögon. Och jag vill veta kostnad mellan tummen och pekfinger. Jag förstår att bågar är en kostnad och glaset en...
2
Svar
32
· Visningar
586
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 318
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar