Kostnad fosforbalans

Sv: Kostnad fosforbalans

En liten hink kostar ca 170 kronor har jag för mig. Men jag kan ha helt fel.

Tillägg: Vi har räknat på att en liten hink räcker till en häst (1 mått per dag) över nästan hela vintern.
 
Sv: Kostnad fosforbalans

Tack!
Tror det stämmer rätt bra, hade för mig att kostanden låt där nånstans.
 
Sv: Kostnad fosforbalans

Varför kan inte prisfrågor tas med en telefon med företaget som säljer produkterna istället ?? Jag kallar knappast fråga vad det eller det fodret kostar som en diskussion...Varför lägger man ut trådar som detta när nästan varje svensk har en telefon ??
 
Sv: Kostnad fosforbalans

För att jag är lat kanske och jag vet att det finns flera här som vet. Det står klart och tydligt i rubriken vad det handlar om så om det stör dig så mycket behöver du ju inte ens läsa :-(
 
Sv: Kostnad fosforbalans

Nä, men det är ju ett disskusionsforum eller hur ? Prisfrågor kan man söka hos företaget direkt....vågar du kanske inte ringa till ett företag ?? Bara undrar..och är du grinig i dag eftersom du svarar så snäsigt..?
 
Sv: Kostnad fosforbalans

Undrar vem som är grinig idag :angel:

Jag betalade 159:- på Granngården.
 
Sv: Kostnad fosforbalans

Jag var inte det minsta grinig innan du kom med dina dumma kommentarer.

Om jag inte vill ringa är det väl inte ditt problem eller ?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
892
Foder & Strö Min ponny skulle behöva få i sig munkpeppar eller liknande för sin brunst. Grejen är att hon är kräsen. Försökte med NAF Oestress idag...
Svar
16
· Visningar
464
Senast: Leeelot
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 695
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 387

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Dressyrsnack 17
  • Fästa huva

Omröstningar

Tillbaka
Upp