Kostnad för finadyne?

ylvalill

Trådstartare
Fick fakturan från distriktsvet igår och blev milt sagt lite chockad då jag såg att 5 dagars kuren med finadyne hade gått på ca 600:-, bara medicinen alltså! Är det verkligen rimligt eller har veterinären tagit fel betalt på nåt sätt? Nån som har fått finadyne till sin pålle nyligen och kommer ihåg vad det kostade?

Den kostar så mycket. Jag har hämtat ut två omgångar á 10 dagar på Apoteket de senaste 3 månaderna, inte kul alls för plånboken. :p

Åh, du kom ju lindrigt undan! För tre veckor sen hämtade jag ut för nästan 900:- till min pålla...:smirk: :crazy:

Med andra ord; det är rimligt pris, vet. har inte tagit fel.

Tack för svaren! :D

Då var det precis så illa som det verkade då :crazy: Det är inte billigt att ha en skadad pålle...

Ville bara kolla för den distriktsvet som var ute os pållen verkade inte riktigt ha koll på saker och ting, han hade dessutom lite problem med språket så det var inte så lätt att försöka fråga honom nånting. Men nu vet jag ju att åtminstone fakturan verkar vara korrekt...

Liknande trådar

Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 993
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 253
Senast: WildHorse
·
Hästvård Hej, jag har sökt runt lite i forumet här och på nätet för att få en uppfattning om vad som är en rimlig/normal kostnad för en...
2
Svar
23
· Visningar
5 258
Senast: minimal
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka