Körung i Westfalen idag

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare KickiH
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 129
Sv: Körung i Westfalen idag

Hjmm, undrar vem Bellisimo M är?

Ser att Ehrentusch har två godkända också.:D Och även Ehrentanz.

Var kan man se bilder på hingstarna?

Och hittade 2006 år segrare Estobar även han e.Ehrentusch + ytterligare två godkända.

Spännande då jag har ett Ehrentusch-sto hemma och det börjar stå mer och mer om honom.
läste i senaste ridsport special att hans föl inte varit så jättefina, men att dom nu som ridna visat sej ha väldigt stor ridbarhet, och därav blivit populär igen.

Det var riktigt roligt, och ännu en gång så får man se kombinationen Brentano II - Weltmayer.

:love::love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: malumbub
·
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 871
Senast: lizzie
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
978
Senast: Zpunk
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
969
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka