Körtävlingar, var hittar man dem?

Pallen

Trådstartare
Ja, finns det någon samlad sida? Tdb, finns de där?

Jag och en vän tänkte försöka komma ut och se på några körtävlingar till våren men frågan är ju hur man enklast hittar dem? :D

Sv: Körtävlingar, var hittar man dem?

TDB :) Undrar ni något annat eller vill ha någon som förklarar hur allt går till på tävling (kanske samtidigt som man tittar på en tävling?) så är det bara att ni hör av er :) (vet ju inte hur mycket du/ni kan/vet om körning :) )

Sv: Körtävlingar, var hittar man dem?

Tack! Då ska jag genast kika in där när jag har tid :D

Ja vi ska båda två igång att köra in våra hästar (jag nu och hon nästa år) så vi ville ha lite inspiration. :D Och se hur det går till och så såklart. Har aldrig varit på en körtävling faktiskt!

Men tack för erbjudandet, kan absolut bli aktuellt ! :laugh:

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
284
Senast: CaisaCax
·
Tjatter Är det någon här som har bytt till ett nytt efternamn, som du/ni har hittat på själv? Hur gjorde ni för att komma fram till vad det...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
906
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
635
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka