Körtävling

Maris_

Trådstartare
Idag har jag varit och tittat på min första körtävling någonsin! Jag och en till tjej från körkursen var funktionärer, och det var så skoj! En massa fina hästar och duktiga kuskar! Var marathon idag! Jag som är nybörjare förstår inte hur man kan köra så bra, runt alla dessa små hinder, mellan stenar och träd och ner i vatten och sånt!

Det var en upplevelse, och jag lär besöka fler tävlingar! :banana:

/ Maris

Sv: Körtävling

roligt! två från min klubb var med plus min andra tränare :)
vet du några resultat??

oki .. du såg inte om det var en stor fux, eller en stor brun, med mycket vitt (snygg som f-n!) som vann då, eller en fux i ponnyklasserna? :D

Nee, tyvärr inte! Vi gick strax innan det var slut, så jag har noll koll på vilka som vann!

/ Maris

Jo Lina visst var det en stor brun med mycket vitt som vann dressyren!
/M

:D :banana: :D

Inte illa!!

I umeå var det en liten fuxhingst som vann dressyren :D

Grattis då har vi båda haft en mycket bra helg.
/M

lul skrev:
:D :banana: :D

Inte illa!!

I umeå var det en liten fuxhingst som vann dressyren :D

GRATTIS!

Hur är det, tävlar ni i maraton?
Jag är ju fortfarande så nyfiken på det men känner mig rätt lost.
Kommer det att vara någon mer tävling framöver i Umeå trakten som man kan åka och kolla på? skulle verkligen behöva lära mig lite mer om just den biten.

Tack!

Jodå vi tävlar i maraton. fast denna tävling var endast dressyr o precision, snön har inte tinat bort i skogen ännu :/

nästa tävling i umeå är 18-19 juni på Södra Umeå Ryttarförening, sedan är det en i Vännäs i augusti. Så det är bara att komma o kika!!!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 105
Senast: Luff
·
Körning För tredje året i rad så har vi fått bossa över cementhindret i Villvattnet i dag. Gud vilken hektisk men toktrevlig dag vi har haft...
Svar
8
· Visningar
1 134
Senast: a_c72
·
Körning I senaste Ridsport finns en artikel om körningen. Det är Christer Pålsson som reagerar på bristen av utveckling inom körningen. Han har...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
17 600
Hoppning Jag har fått för mig att en CL-hoppning är lite av inkörsporten till de lokala tävlingarna,så att man får veta lite om hur det går till...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Vita_N_6520
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka