körtävling i skåne?

Smurfoff

Trådstartare
kommer det att vara någon körtävling för shettisar i skåne? vill gärna åka dit och titta. gärna i närheten av helsingborg. någon som tävlar i körning? vad tävlar man i?

Sv: körtävling i skåne?

I skåne finns det absolut körtävlingar!! Och där ligger ju allt så nära också...kolla tävlingsterminen på www.ridsport.se för att se tider.

Ohh, är det en annan shettisägare som bor i Helsingborg kanske? :)

jag har en liten minishettis utan papper som är en klapphingst :) jättemysig är han. har precis kört in honom. var i helsingborg bor du?
hur många shettisar har du? jag tävlade med bamse i agility igår (söndag) kanske var du med? (det var i helsingborg)

Har också en minishettis :love: Bor på Söder, men hästen står i Mörarp. Nej, jag var inte där! Jag har inte koll på agility, men hade jag vetat om det så hade jag gärna kommit!

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
976
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
648
Senast: Hajfisk
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
597
Senast: Mli
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Tips på Fiskmiddagar
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar