Kort till tavla

pepp

Trådstartare
Nån här som från ett digitalkort, fått motivet på tavla? Hur blev resultatet (gärna bilder) Tänkte det kunde vara en bra julklappsidé, men vet inte riktigt vars man kan hitta företag där kvaliten blir bra heller.
 
Sv: Kort till tavla

Menar du på canvasduk?

Crimson är de absolut bästa jag använt mig av när det gäller fotoframkallning och fuji de sämsta (brister då på färgåtergivningen). Men de flesta ställen som framkallar foton idag brukar ha canvas-duk som valalternativ.
 
Sv: Kort till tavla

Och jag har använt mig av Önskrfot och fått en JÄTTEFIN stor Canvasduk.
Men då är bilden tagen med en RIKTIGT bra systemkamera och skickad i ett bra format. Ej jpeg.
Men då är min ganska stor. 70*100
 
Sv: Kort till tavla

Jag har gjort ett par av mina foton till canvastavlor på Extrafilm, både färg och svartvitt. Har tre st 60*80 och en 90*120. Blev hur bra som helst.
 
Sv: Kort till tavla

Tack för era svar! Har nu beställt en i julklapp till mamma och pappa. Har alltid sparat med största formatet (raw är väl dock det ultimata?) det stod iallafall att det skulle bli OK kvalitet, så får hoppas att den blir fin!
 
Sv: Kort till tavla

ÅH, det blev så bra!
004-2.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid tyckt att det är underbart tillfredställande att titta på när experter rengör gamla tavlor :love:Nu har jag en egen liten...
Svar
7
· Visningar
1 402
Senast: Raderad medlem 68338
·
IT & mobiler Har ett liknande bifogad bild som varit bättre än andra jag testat vad gäller att reducera bort bakgrundsljud. Har dock senaste tiden...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Pegasus63
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
511
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Jag är införstådd på att jag troligen kommer få löpa gatlopp på buke och bli allmänt bespottad och föraktad framöver. Men på mitt jobb...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 339
Senast: CarEr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Jämställt förhållande

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp