Kort på min runda Greta

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Marie_C
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 258
Vad söt :love:
Mitt marsvin är typ inte alls långt i från storleksmässigt
och hon har inge bebisar i magen :o :crazy: :banana: :banana:

Jag vet inte riktigt när hon ska få, när som helst tror jag! :bump:

Min mosters marsvin blev sådära tjock.
Hon fick 7 ungar hoppas alla dina överlever.
Har hon haft ungar förut?

Åhh, har också en som troligtvis är dräktig då hon gått upp en massa på det sista (går med hanne :D)
Snart kan jag också ha små söta tassar som trippar omkring.
Hon är dock inte så stor ännu ;)
Om nu bara dom andra två behagar bli dräktiga också :d

stor.. fast våran sheltie som är överviktig är typ nästan liak stor. inte bra alls, hon börjar få dåligt hjärta nu med.

Jag hoppas också att allt ska gå bra. :bump: :) Detta är nog hennes första kull. (Vet inget om hennes bakrund)

Ja, jag har ju väntat otåligt här, men så länge får jag nöja mig med en shelti hanne på 6 veckor som jag hämtade idag :love:
Gaudi blev överlycklig för sin nya burkamrat och det var ett himla tjattrande från dom ett tag :D
Gaudi lär väl Milou lite trix med damer kanske :o
Men snart (1 månad max skulle jag tro max, är ju inte helt säker) så kommer dom små bebisarna.

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 238
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
869
Senast: Raderad medlem 142658
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
596
Senast: Twihard
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka