Kort jultext

canine

Trådstartare
Jag håller på att göra ett eget julkort (bild på min hund). Men vill ha något annat än ett God Jul på framsidan, det tänkte jag ha inne i kortet. Har funderat och funderat men kommer inte riktigt på något jag är nöjd med, så tänkte jag ta er till hjälp:idea: Så har ni någon kort fin favorit jultext, citat, ordspråk? kan vara en rad ur en låt eller annan text :) supertacksam för alla tips :)

Behöver inte vara från något juligt men det ska kännas lite "jul".

"En tid att glädjas" "Julkramar!" "Ha en strålande jul" aa ja vette fan, är inte ens så mycket för julen så fel person att komma med tips kanske ;)

- ”I år tar jag knäcken.”
- ”På oss alla.”

:D Från Sunes Jul.

Bildgoogla Christmas quotes så kommer det upp en del, eller sök på christmas/christmas quotes på Tumblr så kanske du får lite inspiration :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
677
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 309
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 580
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama