Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

hola guapa ;-)
Como esta ? Hav förströstan om utställningen ! Jag ska försöka få den gamla föreningen att hålla sin i göteborg ;-)

Hur mår spanjoeren !!?
Ge Jenny en jättekram från oss här hemma !!!

Kram jojo
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

Jenny är bara glad, hon har funnit en ny och go vän i P :love:

Ja Göteborg låter ju sannerligen närmre :p

Annars har han landat fint och allt går bra, han är så go så, precis som en Spanjor ska vara :D

Och vacker är han...vi bara står här och dräglar över vår utsikt hela dagarna :love: :love:
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

TOLEDO skrev:
Ingen som varit på utställningarna eller har förslag på andra fina PRE hingstar i Sverige?:confused:
Det stod i Ridsport att det finns en hingst i träning hos Kristian Krusenstjärna (eller hur han stavar sitt namn) som heter Quarzo som har fina meriter. Han är till och med kvalificerad avelshingst i Spanien. Men jag vet inte om han används i aveln än.
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

Jaaa, lilla P och jag kommer jättebra överens :love:
Känns bra att ha fått en ny vän, efter allt tragiskt med Misse i fredags..

Det är en riktigt läcker liten kille Carola fått tag i, både på ut- och insidan, jag är kääääär! :d :bow:

Jättekram tillbaka!
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

bobo skrev:
Den här tycker jag är jättefin:
carlos5.jpg


Man kan se fler bilder på honom här på hans sida
Ah, han liknade min Babieca :love:, huvudet ar identiskt!
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

Är det verkligen ingen som sett några snygga hästar på utställningarna som varit? Då kanske det inte är så stor idé för hästägarna att vara med där???:devil:
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

bobo skrev:
Den här tycker jag är jättefin:
carlos5.jpg


Man kan se fler bilder på honom här på hans sida

Han är barnbarn till mitt arabsto Bellamijana (Zippans mamma) :)

Så ni ser ungefär vad jag har att se fram emot :d

/Cecilia
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

Lunagarden skrev:
Han är barnbarn till mitt arabsto Bellamijana (Zippans mamma) :)

Så ni ser ungefär vad jag har att se fram emot :d

/Cecilia

Gräddbakelse/500 gr Lösgodis/Kladdkaka i ett paket.

:D :love:
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

Vi har en engelsk ponnykorsning PRE/welsh. Han är dock reggad som Sv. Ridponny, kat C.

Väldigt trevlig på alla sätt. Orädd, rör sig trevligt och hoppar trevligt och är framför allt väldigt snäll och okomplicerad. :)

Kanske inte riktigt var den korsningen du frågade om, men visst finns det några korsningar i alla fall :)
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

CarolaLind skrev:
Gräddbakelse/500 gr Lösgodis/Kladdkaka i ett paket.

:D :love:

Mmmmm... :d

Och det lär bli vit choklad :love:

/Cecilia
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

Hahaha, jag trodde att du menade den långe mannen! :rofl: :rofl: :rofl:

/Cecilia
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

Jag var o tittade på P.R.E hingsten Carabinero II i helgen till mitt arabsto. Gud i himmel vilken hingst, vilka steg... hela min familj till och med min pappa som inte förstår någonting om hingstar sa att det var en otrolig häst.

Han var hur snäll som helst och lugn fast det stod brunstiga ston i en hage 3 meter i från honom och han hade bara elstaket.

Valet är givet, mitt sto ska betäckas med carabinero iår, hoppas på en fin fin unge....:rofl:
 
Sv: Korsning PRE/fullblod/arabiskt fullblod

zizzy1 skrev:
Jag var o tittade på P.R.E hingsten Carabinero II i helgen till mitt arabsto. Gud i himmel vilken hingst, vilka steg... hela min familj till och med min pappa som inte förstår någonting om hingstar sa att det var en otrolig häst.

Han var hur snäll som helst och lugn fast det stod brunstiga ston i en hage 3 meter i från honom och han hade bara elstaket.

Valet är givet, mitt sto ska betäckas med carabinero iår, hoppas på en fin fin unge....:rofl:

Jag såg bilder på den! Han var jätte snygg!
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Dressyr hej! är ny här på dressyr vet inte om detta skivits om förut men jag tänkte fråga lite endå. det är så att vi ska tävla dressyr för...
Svar
10
· Visningar
1 996
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Byta försäkringsbolag
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp