Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stod i Ridsport att det finns en hingst i träning hos Kristian Krusenstjärna (eller hur han stavar sitt namn) som heter Quarzo som har fina meriter. Han är till och med kvalificerad avelshingst i Spanien. Men jag vet inte om han används i aveln än.TOLEDO skrev:Ingen som varit på utställningarna eller har förslag på andra fina PRE hingstar i Sverige?
DET tyckte jag lät TOPPEN!tesora skrev:Jag ska försöka få den gamla föreningen att hålla sin i göteborg ;-)
Ah, han liknade min Babieca , huvudet ar identiskt!bobo skrev:
bobo skrev:
bobo skrev:
Lunagarden skrev:Han är barnbarn till mitt arabsto Bellamijana (Zippans mamma)
Så ni ser ungefär vad jag har att se fram emot
/Cecilia
CarolaLind skrev:Gräddbakelse/500 gr Lösgodis/Kladdkaka i ett paket.
pepinopre skrev:Här är en till Hispano-arab. Blanca-P 1,5 år på bilden (och sommarbetes-tjock)
http://www.pepinopre.com/C1256E3E0038B975/0/249F6F1C50007972C12570AF006775DA
zizzy1 skrev:Jag var o tittade på P.R.E hingsten Carabinero II i helgen till mitt arabsto. Gud i himmel vilken hingst, vilka steg... hela min familj till och med min pappa som inte förstår någonting om hingstar sa att det var en otrolig häst.
Han var hur snäll som helst och lugn fast det stod brunstiga ston i en hage 3 meter i från honom och han hade bara elstaket.
Valet är givet, mitt sto ska betäckas med carabinero iår, hoppas på en fin fin unge....