Alfakrulls
Trådstartare
Min 6 månaders Samojed hane har med största sannolikhet skadat/dratt av korsbandet i bakbenet och nu undrar jag om det finns fler med erfarenhet av det här inne!?
Har läst på en del ang rehabilitering osv och känner mig totalt förtvivlad och ledsen, och förstår att det kommer vara en tuff tid framför oss.
Han är ju en mycket energisk, arbetsglad och mycket livlig hund och att ha honom på korta,korta koppelpromenader flera månader framåt känns fruktansvärt. Att han inte kommer få "röra" sig på många månader, de gör mig ont
Förstår att de flesta blir bra i slutändan, men vägen ditt är lång och oftast svår. Särskilt som man har stora, lite tyngre mycket energiska hundar.
Jag är inte den som känner att jag måste hålla liv
I mina hundar för min egnas skull, utan jag vill inte att mins djur lider.
Men visst, är prognosen god så klart jag vill ge det en chans.
Hade ni kännt att det är värt att göra något?
Ni som varit i samma situation, va de värt det!?
Känner mig mest ledsen just nu och målar kanske upp en mörkare bild en jag behöver, men haft sådan otur med mina samojeder :'(
Har läst på en del ang rehabilitering osv och känner mig totalt förtvivlad och ledsen, och förstår att det kommer vara en tuff tid framför oss.
Han är ju en mycket energisk, arbetsglad och mycket livlig hund och att ha honom på korta,korta koppelpromenader flera månader framåt känns fruktansvärt. Att han inte kommer få "röra" sig på många månader, de gör mig ont
Förstår att de flesta blir bra i slutändan, men vägen ditt är lång och oftast svår. Särskilt som man har stora, lite tyngre mycket energiska hundar.
Jag är inte den som känner att jag måste hålla liv
I mina hundar för min egnas skull, utan jag vill inte att mins djur lider.
Men visst, är prognosen god så klart jag vill ge det en chans.
Hade ni kännt att det är värt att göra något?
Ni som varit i samma situation, va de värt det!?
Känner mig mest ledsen just nu och målar kanske upp en mörkare bild en jag behöver, men haft sådan otur med mina samojeder :'(