Center

Trådstartare
Var kan man lära sig mer om körtävling, så som dressyr, precission och maraton körning? Nån bra hemsida eller böcker?
Har mest hållit på med ridning, endast kört "nöjes" travare. Men jag tycker om variation så därför undrar jag om körning, för det verkar väldigt trevligt och intressant..

Sv: Körning?

Ja, jag håller med, det är en väldigt trevlig och variationsrik sport. För både häst o kusk och groom.

Eftersom du bor så nära flyinge tycker jag du ska åka dit och titta på deras träningar och du kan säkert fråga någon där om hur du ska börja för att få en inblick i körning.

Skånska Körsällskapet http://www.skanskakorsallskapet.com/

kuskringen.nu är en bra sida att börja på för att få kontakt.
Gå in på disktrikten och skåne heter LM har jag för mig.

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
856
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 980
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
913
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Med lite mer information om arbetsförmågetest och vägen till arbete. När jag kom på plats, var det folk som själva var "inskrivna", som...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka